Turun Monitoimihalli uudistaa viestintäänsä

Gatorade Centerin ja Marli Areenan toiminnoista vastaava Kiinteistö Oy Turun Monitoimihalli selkeyttää omaa viestintäänsä ja ottaa käyttöön uuden markkinointinimen Turku-Areenat.

Kesän aikana vahvasti uudistunut Gatorade Center ja loppusyksystä 10 vuotta täyttävä Marli Areena ovat edelleen toiminnallisesti erittäin monipuolisia tapahtumapaikkoja, jotka taipuvat niin urheilu- ja konserttikäyttöön. Vuosittain Turku-Areenoiden yleisötapahtumissa on noin 350 000–400 000 kävijää.

- Turku-Areenat nimen käyttöönotolla selkeytetään yhtiön viestintää ja markkinointia. Logon värimaailmalla ja muotoilulla on haettu toisaalta sukunäköisyyttä pääomistajan, Turun kaupungin visuaaliseen ilmeeseen, mutta myös luoda mielikuvia jäästä, monimuotoisuudesta  ja tapahtumien laajasta kirjosta, Kiinteistö Oy Turun Monitoimihallin toimitusjohtaja Anu Kurkilahti-Haartemo kuvailee.

- Turku-Areenat nimen käyttöönotto on luonnollinen jatkumo vuoden 2013 Turun kaupungin omistamien yhtiömuotoisten monitoimihallien fuusion myötä alkaneeseen synergiaetujen tavoittelemiseen, Kurkilahti-Haartemo toteaa.

Vuonna 2015 Turun kaupungin ilmeen suunnitellut turkulainen mainostoimisto Satumaa Family Business vastasi myös Turku-Areenat ilmeen luomisesta.

Lisätiedot

Anu Kurkilahti-Haartemo
040 715 8790
anu.kurkilahti-haartemo@turku-areenat.fi
Turku-Areenat

 

 

Logoja

vaakalogo

pystylogo

 

Artukaistentie 8, 20210 Turku 

info@turkulive.fi

029 323 1922

Tietosuojaseloste